Mango & Hallon

Jag är sjutton år gammal, 160 centimeter kort och väger 58 kilo. Jag ska bli smal.

Träna

Gym, Friskis, i cirkus en och en halv timme med min lilla bestisfestis. Otroligt skönt, faktiskt, och även om samtalsämnena ibland tryter efter snart nio års tid så är jag alltid bekväm med henne. Till och med assvettig och äcklig, höh. Träning är vår miljö, typ. Love it, hur som helst. Enda negativa är att man blir så äcklig, hahaha, och så måste man tvunget se två jäkligt snygga killar träna bredvid en. Huhu. Aja, that's life osv. Sedan åt jag hur som helst en ICA-sallad - bästa valet hahaha både nyttigt och proteinrikt osv - och lite nötter (ska vara nyttig). Nu ska jag snart ut på prommis med en annan fin vän och sedan göra massa läxor (som skulle gjorts tidigare men självklart gör jag dem inte förrän i sista stund). Livet är fint ibland, huh. 
 
Mmmmm jag har fina skor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: